En sweet erkendtlighed

I søndags blev to af de store drenge i vores venskabskreds konfirmeret. De er de første jeg kender der bliver konfirmeret siden mine søskende og jeg for efterhånden en del år siden. Jeg kan faktisk ikke huske hvordan det var da jeg selv blev konfirmeret, men jeg kan huske at min søster blev rigtig glad for de hilsner, telegrammer og små gaver der lå fra venner, naboer og klassekammerarter. Derfor havde jeg besluttet at vi selvfølgelig skulle ligge en lille opmærksomhed på gavebordet hos de to drenge/ unge mænd.
De gængse telegrammer giver mine gabemuskler overarbejde så derfor gik jeg på jagt på pinterest for at se hvad der dukkede op. Der var rigtig mange gode ideer, flere af dem krævede dog mere end en 50'er. En af ideerne har Ellen tidligere brugt til en fødselsdagsgave og den faldt absolut i god jord. Jeg fandt forskellige eksempler på pinterest, ændrede teksten så den passede til de to drenge og lod mine piger pynte kortene da de var skrevet færdigt. Jeg synes det blev to rigtig fine konfirmationstelegrammer og jeg ved at de faldt i god jord hos modtagerne.
I de kommende weekender er der stadig en del der skal konfirmeres rundt om i det ganske Danske land, så måske dette var en ide til pengegaveindpakning.

Kommentarer

Populære indlæg