A-B-C…

28 dage, 28 (29 hvis man flueknepper) bogstaver, hvad er mere oplagt end at lave et indlæg pr bogstav. Jeg har i hvert tilfælde sat mig for at komme igennem hele alfabetet her i februar, det skal nok blive både sjovt og udfordrende.
Jeg vil mege apropos mine sidste indlæg og weekendens aktiviteter starte februar med at vise lidt mere fra Alt Om Håndarbejde messen. Idag har vi i den grad kunne mærke at det var lørdag og at det ikke sneede, der har været run på, der har været travlt og vi har haft det så hyggeligt sammen. Det er virkelig en fantastisk kombi at være afsted en weekend sammen med mennesker man kan lide, mennesker man kan møde og mennekser man kan blive inspireret af. Idag har Puk bl.a. hold stempelworkshop, åhh hvor jeg dog er vild med Puks stempler og hendes fine finurlige ideer.
Gang i stemplerne. Det går løs igen i morgen kl 10.00 med workshops og bloghygge for alle, både dem med og dem uden blog. Skal du forbi AOH messen så stik snuden ned forbi os, vi har det SÅ hyggeligt!

Puk instagrammer, for det skal jo også til. 

Mega seje multitaskende Anne som både kan netværke, strikke og overskue standen. RESPEKT!! Tjek lige garnet i lommen, jeg er vild med det!


Kommentarer

  1. Det var så hyggeligt at besøge jer idag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og tak for besøget! Vi synes også selv at vi havde en knald hyggelig stand!

      Slet
  2. Det var da en supergod idé til indlæg, det glæder jeg mig til at følge med i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja, nu må vi se hvor god jeg bliver, sidder allerede nu og kæmper med D!

      Slet
  3. Ååh, hvor ser det dog bare hyggeligt ud! Får akut lyst til at kreahygge :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du SÅ komme igang med kreahygge. Sådan en weekend på messe giver i den grad ny ild til krealysterne, hold nu op hvor er der bare mange ideer. :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg