Varm kakao og nyfoldede træer

I morgen tændes julebelysningen på Amagerbrogade. Det sker med Danmarks største juleoptog. Jeg har nu boet på Amager i 10 år +/- og har aldrig været med til at byde julen velkommen på brogaden. I morgen skal det være, optoget starter fra Sundbyøster plads og går hele vejen gennem Amagerbrogade. Jeg har dog valgt at se det hele fra en lun plads hos Smukt brugt i nr 201. Laura fejrer at hun har vundet prisen for årets smukkeste facade og byder på varm kakao og andet godt til ganen. Jeg sætter mig inde i butikken fra kl 14.00 ca. og folder juletræer som alle kommer til salg i Smukt brugt. Så kom forbi, vink til nisserne, drik en kop kakao og costumize din helt egen juletræskombi. Det bliver knald hyggeligt!

P.S. Jeg har idag fået nyt papir og neonsnor så der er ikke et øje tørt! Lækkert bliver det i hvert tilfælde!




Kommentarer

  1. Årh, hvor det lyder hyggeligt! Vi rigtig gerne have været forbi og ose;-)
    Men vi holder fødselsdagfest herhjemme for den nu 7-årige, så der bliver heldigvis også masser af hygge her:-)
    Håber I får en dejlig dag
    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Jamen altså! Det anede jeg ikke... Men åh, hvor det lydder hyggeligt. Hvis jeg kan få det til at passe, så tropper jeg op og siger "hej du".

    SvarSlet
  3. Kigger forbi hvis det kan lade sig gøre :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg