tirsdag den 5. november 2013

Ses vi?

Som jeg har nævnt flere gange både her og på instagram så er jeg i fuld gang med at gøre klar til årets julemarkeder. Sidste år var jeg afsted på et marked, det var fedt og jeg har fået blod på tanden! Så i år har jeg meldt mig til ikke færre end 3 julemarkeder.

16.-17. november er jeg at finde på Elværket i Frederikssund.

30.-1. november/december kan jeg opspores på Roskilde julemarked 

og sidst men ikke mindst har jeg netop fået bekræftelse på at jeg er med på Skabelonloftet den 7.-8. december.

Jeg håber at rigtig mange af jer har lyst og tid til at komme forbi og hilse på! Det er nemlig det der sætter prikken over det berømte i for mig! At møde jer.
Og så tror jeg godt at jeg tør love at der liver gode muligheder for at finde unikke og smukke julegaver. Jeg selv medbringer; tryk, puder, muleposer og pynt.






3 kommentarer:

  1. Det er så spændende alt det du har gang i.

    SvarSlet
  2. held go lykke med det :-) Det er lige langt nok væk for mig desværre. kh viola

    SvarSlet
  3. Jeg kendte ikke det marked på Refshalevej. Men det skal jeg da helt sikkert til. Tak for info, det kan være at vi ses.

    SvarSlet