tirsdag den 5. november 2013

Jeg kan ikke lade være

Jeg har virkelig prøvet at udskyde julen til efter min mands fødselsdag i næste uge, men det er tæt på at være umuligt. Jeg smuglytter julelisten på computeren og er begyndt at folde origamijuletræer. De mangler lige en lille snor af en art og så er de ellers klar til at komme op og hænge. De mørkeblå og kobbertræerne er opaque, de andre er transparente og er så fine op mod lyset. Uhhh hvor jeg dog elsker denne tid på året! Er du gået igang med julerierne, hvis du er så smid et link, jeg vil vildt gerne lure med!


19 kommentarer:

  1. Jeg er ved at forberede til julemarked, og det mest julede må indtil videre være disse korkjuletræer http://vaskavulla.blogspot.dk/2013/11/julemarkedsforberedelser-vol-2-kork-og.html ellers er det mest børnetøj jeg har lavet, men er så smååååt igang :)

    SvarSlet
  2. og hvordan laver du btw de der træer? De er vildt flotte:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig fine dine juletræer også! Sjovt som det er juletræet der virkelig tager kegler i år :) Jeg vil prøve at lave en DIY på det foldede juletræ. Jeg har dem fra en gammel bog, men tænker også at de må ligge på nettet :)

      Slet
  3. Sikke nogle flotte træer;-) de er så fine... De behøver vel ikke at skulle hænge, de er fine når de står der;-)

    Jeg er også i gang med juleforberedelsernes på min blog: medvingerbagud.blogspot.dk

    Med venlig hilsen
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, har faktisk også tænkt at de kunne være fine stående på bordet eller i en lille julestileben. Skønne juletræer du også har lavet! En rigtig fin måde at fortolke Dorthes grafiske pynt på!

      Slet
  4. WOw de er flotte. findes der / vil du lave en DIY? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Vil se om jeg kan flikke en sammen :)

      Slet
  5. Hold op hvor er de flotte. Du må godt være min juledekoratør i år ;-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Top! Jeg garanterer ikke for tema, kun hygge ;)

      Slet
  6. Skønne træer :) jeg har også startet lidt, men går snart all in kan ikke vente :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se hvad du laver! Jeg bliver nødt til at gå amok nu, første julemarked er om 1,5 uge :)

      Slet
  7. er det sådan her du laver dem? http://www.my-lifeboxblog.com/2012/12/diy-origami-christmas-tree.html

    SvarSlet
  8. Superfine juletræer; krydser poter for en DIY :)

    SvarSlet
  9. Hvor er de dog flotte!
    Jeg er i gang med nogle ophæng i papir http://frksmed.blogspot.dk/2013/11/julepynt.html. Tror du har set dem. Men der bliver i hvertfald udviklet nye typer på livet løs inden de skal afleveres hos Markant.

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare skønne og fine farve ;O)

    SvarSlet
  11. Jeg elsker juletræer og forsøger altid at føje et par stykker til samlingen hvert år.
    Synes de er noget så fine, de juletræer som du har lavet :-)

    SvarSlet
  12. De er altså bare noget så fine de træer!! Jeg kan heller ikke holde julen tilbage ret meget længere, og i næste uge skruer jeg op for julepynt og musik!!

    SvarSlet
  13. De er virkelig fine :) Jeg får helt lyst til at gå i gang med juleriet, omend vi altid plejer at vente til sidste weekend i november...

    SvarSlet