Mit hjem med andre øjne

I mandags havde jeg besøg af Mette Helena, Tia og Mette Kirstine. De tog en hulens masse billeder af vores lille Amagerplet. De tog billeder af rum, hjørner, detaljer og af os. Vi brugte hele vores formiddag sammen med dem og det var en rigtig god oplevelse. Det var sjovt at se hvad de professionelle lagde vægt på og det var skønt at høre at alle ens skøre farverige tanker ikke var helt ude i hampen.
Idag har jeg haft besøg af en meget sød kvinde som også ligger mærke til detaljerne og begejstres. En kvinde som jeg har bedt om hjælp til at få vist mine ting på bedste vis.
Det bliver så spændende og jeg glæder mig vildt til at se hvad vi kan udrette sammen. Efter sådan en uge hvor mit lille hjem er blevet set kan jeg ikke lade være med selv at gå rundt og ligge mærke til mine ting. Og jeg må sige, jeg kan virkelig godt lide at være hjemme hos mig!
Mine to yndlingskig. Jeg ELSKER min gule dør og jeg er vild med kigget fra krearummet og ind i sovestuen.


Yndlings detaljer lige nu. Prikker, serigrafigejl, platte fra Betina, spejl og stage fra Smukt brugt og vase af Maria Louise Andkær.

Kommentarer

  1. Det er jo det allervigtigste: at du selv føler dig hjemme. Selv kunne jeg nu også snildt flytter ind for der ser umanerligt hyggeligt ud hos dig.

    SvarSlet
  2. Hjamen, søde Camilla, du havde da slet ikke behøvet at fotografere jeres skønne hjem for at overtale mig til at flytte ind i krearummet. Det vil jeg allerede mægtig gerne :-D Ej, spøj til siden, men ihhh hvor var det bare den rareste kommentar længe!

    Og så må du altså lige huske at fortælle, hvad de fotos skal bruges til. Jeg sidder jo her og bliver så frygtelig nysgerrig.

    KH
    En snusepind fra den anden side af Amagerbrogaden

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommer bare :) Er sikker på at vi kunne indrette det rigtig godt :) Jeg skal have nogen knald gode fotos af mine ting til webshop og til at sende ud til butikker og blade :) Spææææændende!!!

      Slet
  3. Spændende :) du bor simpelthen så fint elsker især den gule dør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristina! Den gule dør har også en meget stor rolle i hele lejligheden. Ud over den ligger centralt så lyser den jo også ret meget op :) Elsker den!

      Slet
  4. Hvor bor du fint. Glæder mig til at få mulighed for at se lidt mere. De hvide hylder, ved siden af dør på billede nr. 2, er de fra ikea?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jo det er dem fra IKEA :)

      Slet
  5. Det ikke kun ser hyggeligt ud hos jer, der ER hyggeligt! :-) En herlig stemning af kreativitet og megen personlighed.
    Glæder mig sådan til at se billederne I får taget, men er allerede nu overbeviste om at de bliver fantastiske :-)
    Dejlig fredag :-)

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig hyggeligt og "du er altid velkommen" agtigt ud. Dejligt med hjem, hvor man kan se at livet bliver levet.. Det er en sjov oplevelse at se sit hjem med andres øjne. Pludselig ser man nogle ting på en helt anden måde. Prøvede det selv for nogle år tilbage, da Bloomingville "skød" deres forårs/sommer katalog hos mig. Der følte jeg mig også lidt ekstra heldig, da jeg efterfølgende så billederne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor skønt at høre! Her er alle også altid velkomne! Jeg har lige modtaget de første billeder på mail. Det er SÅ fedt at se hvor godt de har fanget OS i huset :)

      Slet
  7. Du bor rigtig fint og personligt, har også tidligere skrevet at jeg er vild med den gule dør.
    Glæder mig meget til at se deres artikel/billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja den dør er efterhånden blevet hjertet i vores hjem! Jeg glæder mig også vildt til at se hvad det ender med :)

      Slet
  8. Hej MyminMy:) Det er første gang, at jeg er faldet over din blog, og wow! Hvor er jeg blevet positiv overrasket. Jeg syntes internettet kan være en jungle at finde rundt i, når jeg søger efter nye inspirerende blogs og ofte finder jeg kun blogs der er lavet halvhjertet. Så derfor er jeg virkelig positivt overrasket over at finde din blog. Du har virkelig kreative talenter! Og det du får produceret er simpelthen så flot. Jeg glæder mig til at følge din blog fremover:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Sikke dog en helt fantastisk kommentar! Den varmer meget! Jeg håber at min blog vil leve op til dine forventninger!
      Kh Camilla Maria

      Slet
  9. Nej hvor fint ;O)

    Du bor jo mega skønt og afdæmpet farverigt...kan man sige det...selvom der er knald på (men du ved nok hvad jeg mener?) Det ser super lækkert ud...

    Tak for link ;O) Håber bare du er rigtig glad for den ;O)

    Kram Betina

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg