YES!!

YES! På så mange punkter, jeg er på nettet igen, det rigtige net og ikke bare fra min telefon. Utroligt hvor meget man kan savne den netforbindelse når den ikke er der. Det er efterhånden en lige så naturlig del af livet som at gå i bad og spise og man ligger først mærke til at man mangler det når det er væk. Forleden sad vi og snakkede om internettets tvivlere der i sin tid stortvivlede på at det nogensinde ville blive populært.

Internettet var en døgnflue.

Den får lige lov at stå for sig selv!

Og YES så har jeg trukket en vinder med hjælp fra random.org og den heldige vinder med lod nr 9 er Anne-Mette med bloggen femthe.blogspot.com. Hvis du sender mig en mail med din adresse så sender jeg den lille svirrer afsted til dig.

YES! Min lækre søn er 4 uger idag og er stadig lige så skøn og dejlig som da jeg mødte ham for første gang for 4 uger siden!

YES!! Der er nybagt kage om 7 minutter!

Kommentarer

  1. Yeahh! Jeg har vundet den fine fine guldsmed! Den vil jeg glæde mig at hænge op på væggen:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg