søndag den 17. februar 2013

Tvelys eller skumring

Når Tich Tach popper op øverst på min blogroll kan jeg ikke vente med at komme over forbi og se hvad der skal give mig smil på læben. Idag er der skumringsstemning. Det gav mig lyst til at vise min skumring frem. Jeg tog nemlig manden min under armen og for første gang i 6 mdr gik vi strandrunden.  Hvad man dog ikke gør for at sætte fut i ham lillebror. Vi ramte også lige i skumringen (så telefonen havde det lidt svært). Hold nu op hvor er det altså smukt på Amager strand, og hvor er det fantastisk at gå og se mørket komme snigende fra Sverige, lysene spejle sig i havet og høre bølgerne slå mod stranden.
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen med streg under Jeg elsker Amager!





3 kommentarer:

  1. Der er noget helt særligt ved at gå tur i skumringen, og sikke nogle dejlige billeder :-)

    Har du mon
    fået min mail?

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Skumringen er bare smuk på alle tidspunkter af året! Ja jeg har fået din mail og sendt en tilbage :)

      Slet
  2. Åhr hvor fint - fælles skumring :-) Jeg er også vild med stranden. Må bestemt derned og se tvelys - godt ord!

    Og tak for søde ord.

    SvarSlet