søndag den 25. november 2012

Så de damer

Idag fik jeg trykt bestillinger fra julemarkedet igår. Det var rigtig sjovt på markedet for der kom mange andre bud på og ønsker om farver. Farver jeg ikke selv har tænkt på. "Plejer" indfinder sig ret hurtigt! Et af de nye og rigtig smukke skal sendes til Anne, det er i hvert tilfælde ikke sidste gang at giraffen får lov til at blive pastelgrøn, synes den er lige i øjet! Jeg håber at du bliver glad for giraffen Anne!

Og så skal der lyde en kæmpe tak, til alle jer der var forbi mig igår, for interessen ved min bod, anerkendelsen, opbakningen og den gode stemning!




6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig - jeg kan se mine på bordet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) og nu er den puttet i kuvert og klar til at blive sendt i morgen :)

      Slet
  2. Det ser SÅ godt ud. Glæder mig som et lille barn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle gerne modtage det idag + en lille overraskelse :)

      Slet
  3. Jeg er helt vild med giraffen - tror måske, at den skal på min ønskeseddel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også sat på listen over de ting jeg skal lave til Lillebror her hjemme :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...